Disse vilkår og betingelser gælder for private forbrugeres køb af varer hos Norph. Det er ikke muligt at anvende et moms-/ CVR-nummer på webshoppen. Køber du som erhvervskunde inden for EU på denne webshop, skal du selv stå for momsrefusion. Hvis du ønsker at handle som erhvervsdrivende kan du kontakte vores kundeservice på hello@yourbrandpartner.dk
Norph er 100 % ejet af:
Tine Hvolby Photography
Vindingvej 99
7100 Vejle
Danmark
CVR .: 33118589
E-mail: hello@norph.dk
Bemærk venligst, at told i udlandet ikke er inkluderet i prisen og derfor pålægges ved modtagelsen af ordren i det pågældende land. Som forbruger overdrages du ansvaret for told og betaling.
Som kunde eller interesseret, er du altid velkommen til at kontakte os på hello@yourbrandpartner.dk
Vi vender derefter tilbage så hurtigt som muligt - dog inden for 1-7 arbejdsdage.
Stifter / administrerende direktør / COO
Tine Hvolby
tine@yourbrandpartner.dk
B2B & Sales Manager
Keld Møller
keld@yourbrandpartner.dk
Kundeservice
Marlene Juhl Pedersen
marlene@yourbrandpartner.dk
Hvis du har spørgsmål til din bestilling, er du altid velkommen til at skrive til os på hello@norph.dk Hvis vi oplever en forsinkelse i din bestilling, vil du blive kontaktet.
Hvis du har spørgsmål om levering eller tracking, bedes du kontakte hello@norph.dk
Leveringstider
Skandinavien: 2-7 arbejdsdage
Europa: 3-8 arbejdsdage
Oversøisk: 10-14 arbejdsdage
Du betaler via et sikret system via tjenesten ePay og/eller Shopify Payments. Kortbetaling vil blive trukket fra din konto, når varen er under behandling. Alle vores ordrer produceres umiddelbart efter, at du har afgivet en ordre. Vores produktion fungerer efter POD - Print on Demand - din ordre bliver trykt få minutter efter, at den er gennemført via webshoppen.
Derfor vil du kunne se at beløbet er trukket fra din konto relativt kort tid efter- da din ordre allerede er under behandling og dermed er igangværende.
Som kunde hos Norph har du 24 måneders ret til at klage i 24 måneder. Kunden skal klage inden for en rimelig tid, hvilket er inden for 2 måneder efter, at kunden har konstateret fejlen eller manglen. Hvis dette er relevant, bedes du kontakte hello@norph.dk - vedlæg altid billeder af produktet.
Har du modtaget dine varer beskadiget?
Send fotodokumentation af forsendelsen indvendigt og udvendigt.
Sørg for, at pakkelabelen er synlig på billedet.
Kontakt vores reklamationsafdeling direkte på hello@norph.dk
Oprettelse af reklamation og behandling tager 4-10 arbejdsdage.
Vi kræver ikke en returforsendelse for beskadigede produkter.
Du har fra det tidspunkt, hvor du modtager produktet, og 14 dage frem mulighed for at ombytte dit produkt. Dog kun i ubeskadiget stand! Al porto af returforsendelser betales af kunden. Kontakt venligst hello@norph.dk med tracking på forsendelsen, så vi kan spore ordren. Alle returforsendelser skal rettes til:
Norph
Att: Claim
Vindingvej 99
7100 Vejle
Tilbagebetaling af beløb tager op til 14 hverdage.
Hos Norph tager vi forbehold for indtastning og indtastningsfejl samt for eventuelle farveændringer.
Vi accepterer desværre ikke rabatkoder på allerede nedsatte produkter.
Norph forstår og respekterer vigtigheden af privatlivets fred på internettet. Norph videregiver ikke oplysninger om kunder/brugere til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at gennemføre en transaktion. Norph vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Læs venligst vores privatlivspolitik.